אבי זמיר

הזזת נקודת גז על ידי טכנאי גז מוסמך | אבי זמיר

הגעה בתוך שעה לאזור המרכז בלבד!

הזזת נקודת גז

תמונה של טכנאי גז מוסמך

שתפו את הפוסט

תמיד כדאי לשכור איש מקצוע מוסמך לטיפול במכשירי גז, גם אם מדובר ״רק״ בהזזת נקודת גז בבית או במשרד. אבי זמיר הוא טכנאי גז מוסמך, מיומן ומנוסה בכול סוגי התיקונים הקשורים לשימוש בגז ביתי. אם אתם זקוקים

לתיקון בעיה בכיריים גז, להתקנת דוד גז לחימום המים או להזזת נקודת גז ממקום אחד למשנהו באופן מדויק ובטיחותי – אבי זמיר הוא המקצוען שיבטיח שלא תהיה חשופים, חלילה, לסכנה של דליפת גז מסכנת חיים!

מה אני מקבל כשאני מזמין את אופק אלקטריק?

בין אם אתם צריכים שירותי הזזת נקודת גז, התקנה של  נקודת גז חדשה בבית או השמשה של נקודת גז קיימת לא מדובר בנושא שנרצה להקל בו דעת. חשוב יהיה לשכור את שירותיו של טכנאי גז מוסמך, מקצועי ומנוסה שידע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ויוודא את תקינות הצנרת והעבודה עם נקודת הגז החדשה. דליפת גז עשויה להיות מסכנת חיים,  לגרום לשריפה, חנק ופגיעה בבריאותם של בני הבית. כאשר אתם מזמינים את שירותינו באופק אלרקטריק אתם מקבלים שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, עם טכנאי גז מוסמך ומנוסה שיצא צדיק בתוכניתו של חיים הכט, יספק לכם שירות אמין ומקצועי, יחס אישי ומחירים הוגנים בהתחייבות.

כמה עולה העברת נקודת גז?

נתחיל דווקא מהסוף והוא תכלס המחיר של הזזת נקודת גז בביתכם. העלות לביצוע העבודה תנוע בין 300 ל-500 ₪ להזזת נקודה במרחק של עד 2 מטרים. ככל שהמרחק מתארך המחיר יעלה בהתאם, בערך כ-50-60 שקלים לכל מטר צנרת נוסף. המחיר הינו עבור העברת נקודת הגז בלבד ואינו כולל חיבור של מכשיר גז או חציבה בבטון, במידה ותידרש בהתאם לתנאי השטח, שתהיינה בתוספת תשלום.

מתי נדרש בהזזת נקודת גז?

הזזה של נקודת גז בבית היא בעצם סגירה של נקודת גז קיימת, הארכת הצנרת עד לנקודת הגז החדשה והפעלתה בצורה בטוחה בנקודה החדשה. פעולה זו נפוצה בשלושה מקרים הללו בדרך כלל:

  • נקודת הגז הנוכחית לא תקנית – כל טכנאי מקצועי יודע כי נקודת הגז צריכה להיות בתקן 158 של מכון התקנים. במידה והוא לא עונה על התקן הוא צריך לבצע שינוי במיקום של נקודת הגז ולהזיז אותה ממקומה הנוכחי.
  • שיפוץ בבית – סיבה נפוצה נוספת היא כמובן כאשר מבצעים שיפוץ בבית, עושים שימוש במטבח או משנים את מיקום הכיריים במטבח. לעתים רבות יהיה צורך גם בשינוי נקודת הגז.
  • השמשת נקודת גז – מרבית האנשים הרוכשים מכשיר הפועל על גז (כמו גריל גז או כיריים) חושבים כי הם בהכרח יצטרכו להתקין נקודת גז חדשה. במקרים מסוימים ניתן יהיה להשמיש נקודת גז ישנה, להזיז אותה למקום אחד או אפילו לפצל נקודת גז קיימת.

למה חשוב להזמין טכנאי מוסמך להזזת נקודת הגז בביתכם?

הזזת נקודת גז היא לא משהו שמשחקים אתו. גם לאחר ביצוע העבודה בפועל הטכנאי יצטרך לוודא שאין דליפה שעשויה לגרום לשריפה ולסכן חיי אדם. מלבד העבודה המקצועית הטכנאי המוסמך גם יכיר היטב את הסעיפים והדרישות בחוק לתקן 158 של מכון התקנים ויבצע את ההתקנה בהתאם לתקן.

הבטיחות היא מעל לכול – קודם כל, כשזה נוגע למכשירי גז, הבטיחות היא בעלת חשיבות עליונה. אחרי הכול, גז טבעי הוא דליק מאוד, כך שאם לא יותקן ויתוחזק באופן המקצועי ביותר, הוא עלול להוביל לדליפות גז, לשריפות ואפילו לפיצוצים הרסניים ביותר.

טכנאי גז מוסמך, מיומן ובעל הידע, הניסיון וההכשרה המתאימה, הוא איש המקצוע שצריך להזמין לצורך הזזת נקודת גז בצורה הבטוחה והנכונה ביותר. טכנאי הגז המוסמך יבדוק אפשרויות לדליפות גז ויוודא שכל החיבורים מחוזקים ומאובטחים כהלכה, ויעשה כל שנדרש כדי למזער את הסיכון לפיצוץ גז. בנוסף, טכנאי מוסמך יוכל לבצע עבורכם בדיקת לחץ ובדיקת אטימות תקינה, החיוניות לבטיחות הכוללת של הפעלת מכשירי הגז בביתכם.

המאפיינים המסוכנים של הגז הביתי – טכנאי גז מוסמך, בעל ניסיון ומקצוען, יוכל למנוע את חשיפת בני הבית לפחמן חד חמצני (CO). פחמן חד חמצני הוא גז רעיל המיוצר משריפת הגז, והוא חסר צבע וחסר ריח. לכן, חברות הגז מוסיפות לגז ריח שיאפשר לנו להתגונן מפניו. אם שואפים את הגז בריכוז גבוה, זה יכול להיות קטלני. אבל גם שאיפת כמויות גז קטנות ביותר, יכולה לגרום לתסמינים לא נעימים, כמו כאב ראש, בחילה וסחרחורת. טכנאי גז מוסמך, בעל שנות ניסיון רבות, שיגיע אליכם במהירות, יוכל לטפל בהזזת נקודת גז בביתכם באופן שיוכל להגן עליכם מפני סיכוני החשיפה ל-CO, כולל נקיטה באמצעי אוורור מתאימים והבטחה שמכשירי הגז בביתכם יפעלו ביעילות.

לא כל מכשירי הגז נולדו שווים – למכשירי גז שונים יש דרישות שונות, ומתקין גז מקצועי יוכל לתת לכם את הייעוץ המקצועי ביותר, לא רק לגבי סוג מכשיר הגז הטוב ביותר עבור הבית שלכם, אלא גם לגבי אמצעי הבטיחות הנדרשים להזזת נקודת גז בביתכם, תוך התחשבות בגודל הבית שלכם, בדרישות חימום החלל, חימום המים או חימום הכיריים והתנור לבישול ולאפיה. הטכנאי יוכל גם לתת לכם ייעוץ לגבי שינויים שעשויים להידרש בביתכם, כדי להתאים כל מכשיר גז חדש, למערכת הגז הביתית.

עמידה בתקני הבטיחות – טכנאי גז מומחה ומיומן, כמו אבי זמיר, עשוי להיות איש המקצוע שבו תבחרו כדי לקבל שירות אישי ואמין בכול עת שמתעוררת בעיה הקשורה למכשירי הגז בביתכם. כטכנאי מוסמך, הוא יכול לבצע עבורכם בדיקות בטיחות קבועות כדי להבטיח שכל מכשירי הגז שלכם אכן פועלים ביעילות ובבטחה. הוא יכול לבצע עבורכם תיקונים והחלפת חלקי חילוף בכול עת שמתעורר הצורך בכך. כשאתם בוחרים בטכנאי גז שתוכלו לסמוך עליו בכל עת, שיבוא ויתייצב במהירות כדי להושיט לכם את העזרה והמומחיות הדרושים שלכם, אתם לא רק מבטיחים את בטיחות המכשירים שלכם, אלא גם עוזרים להאריך את חיי המכשירים, מה שיחסוך לכם כספים בטווח הארוך.

לסיכום, כשמדובר בהתקנה שקשורה לגז ביתי, אין להקל ראש! הסיכונים הכרוכים בהתקנת ׳עשה זאת בעצמך׳, כולל דליפות גז, חשיפה ל-CO או הפרת תקנות הבנייה, עלולים להסתכם בהשלכות חמורות על הבטיחות שלכם ושל בני המשפחה.

למה לפנות דווקא אלינו?

חברתנו תספק לכם טכנאי גז מוסמך ומנוסה, המכיר היטב בדרישות התקן ויבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. נגיע אליכם לבדוק את השטח, נבצע תכנון מקדים ומדידות בין הנקודות, נספק לכם הצעת מחיר מדויקת ונתחיל לעבוד לאחר האישור שלכם. רוצים להזיז נקודת גז בבית? פנו אל המומחים שלנו באופק אלקטריק ונשמח לעמוד לשירותכם.
אבי זמיר הוא טכנאי גז מומחה ׳שיצא צדיק׳ בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית בהנחיית חיים הכט ׳יצאת צדיק׳. התואר המלהיב הזה מלמד על טכנאי מוסמך, מקצועי ומומחה בתחומו, שמציע שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר בזמינות 24/7. שירות המלווה באכפתיות ובאמינות שאנשים מחפשים כשהם מזמינים טכנאי לביתם.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

Clothes Drayer

תיקון מכונת כביסה בוש (Bosch)

למכונות הכביסה של בוש (Bosch) יש מוניטין כמכונות יעילות, עמידות ועם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. עם זאת, מדגיש אבי זמיר, טכנאי מכונות כביסה מוסמך ומנוסה, כמו

קרא עוד
תמונה של טכנאי גז מוסמך

הזזת נקודת גז

תמיד כדאי לשכור איש מקצוע מוסמך לטיפול במכשירי גז, גם אם מדובר ״רק״ בהזזת נקודת גז בבית או במשרד. אבי זמיר הוא טכנאי גז מוסמך,

קרא עוד

תיקון כיריים גז

כיריים גז הן מכשיר ביתי קריטי לעבודת הבישול במטבח. כשמתעוררת בעיה הקשורה לפעולה התקינה של הכיריים שלכם, אתם זקוקים לעזרה מידית שתגיע מטכנאי גז מוסמך,

קרא עוד
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן